Onninen customer service

Customer service can help you with questions regarding the webshop, returns, complaints, deviations or other issues you may have.

Kontakt oss:

Telefon:
22 39 60 00 hverdager 07-16.
Vakttelefon:
22 39 60 00 hele døgnet – tastevalg 9.
Oppstår det en kritisk situasjon etter klokken 16, bistår vi deg gjerne på vår vakttelefon.

E-post:
onninenpost@onninen.com

Adresse:

Postadresse:
Onninen AS
Postboks 117
2021 Skedsmokorset

Besøksadresse lager og hovedkontor:
Høgslundveien 49
2020 Skedsmokorset

Useful shortcuts:

Fyll ut skjema hvis du har mottatt feil vare, eller feil antall varer. Fyll inn følgende informasjon:

  • Kundenummer
  • Ordrenummer
  • Opplevd feil
  • Varenummer, varebeskrivelse og antall

Vi holder deg oppdatert underveis og gir beskjed når saken er ferdig behandlet. Vi gjør alt vi kan for å løse saken innen 24 timer.

Viktig informasjon

Meld fra om feil, eller mangelfull levering innen 7 dager etter du har mottatt varen.

Ved innmelding av transportskader må kopi av fraktbrev merket «skade/mistanke om skade på gods» legges ved. Fraktbrevet skal være signert av sjåfør og mottaker

Fyll ut avvikskjema her

Hvis varen du har mottatt er defekt, fyller du ut reklamasjonsskjema.

Fyll inn følgende informasjon:

  • Kundenummer
  • Opprinnelig ordrenummer
  • Ønsker du kreditering, ny vare, eller reparasjon av varen?

Fyll ut reklamasjonskjema her

For å returnere en vare må den være kjøpt hos Onninen og være i original emballasje. Varen må være uten skade. Du har 12 måneders returrett.

For å fylle inn retur-skjema trenger du:

  • Kundenummer
  • Opprinnelig ordrenummer eller fakturanummer
  • Varenummer og antall

Etter du har fylt inn returskjema skriver vi en returordre og sender deg en bekreftelse. Du må selv pakke varen forsvarlig og i færrest mulig kolli. Husk å legge ved returordrebekreftelsen.

Varen blir hentet av vår transportør og du vil få en kvittering på fraktbrevet. Når varene ankommer vårt hovedlager vil vi sjekke om varene er i henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser. Dersom varene ikke er salgbare vil vi kontakte deg. Kreditnota hvor fraktkostnad og returgebyr er fratrukket vil bli sendt deg etter behandling.

Returprosessen reguleres av Onninens generelle salgs- og leveringsbetingelser. Varer som returneres Onninen uten avtale (via innmeldingsskjema eller kundeservice) vil bli returnert og kunden bærer fraktkostnaden.

Fyll ut returskjema her

For detaljert informasjon om retur av lager- og skaffevarer og retur av prosjektvarer, vennligst se
salgs- og leveringsbetingelser elektro, punkt 16, eller salgs-og-leveringsbetingelser-vvs, punkt 16.

Her finner du kontaktinformasjon for din sone:

KontaktinformasjonRegNordPDF800 KontaktinformasjonRegVestPDF800 KontaktinformasjonRegOstPDF800