Kontakt oss
Adresse og telefon
Postadresse:
Onninen AS
Postboks 117
2021 Skedsmokorset
Besøksadresse lager og hovedkontor:
Onninen
Høgslundveien 49
2020 Skedsmokorset
Besøkstid:
Hovedkontor: hverdager 8–16
Hovedlager varemottak: hverdager 07–15
Hovedlager åpningstider for kunder:
mand-torsdag 06–22, fredag 06–21
Telefon:
22 39 60 00 hverdager 07–16.
Vakttelefon:
22 39 60 00 hele døgnet – tastevalg 9.
Oppstår det en kritisk situasjon etter klokken 16, bistår vi deg gjerne på vår vakttelefon.
E-post
Ordre/varebestilling: ordre@onninen.com
Spørsmål om e-handel (nettbutikk og EDI): kundesupport@onninen.com
Spørsmål om kreditt: kreditt@onninen.com
Onninenskolen: onninenskolen@onninen.com
Andre henvendelser: onninenpost@onninen.com
Tilbudsforespørsel og informasjon om produkter og pris:
Installasjon:
Nord: regionnord@onninen.com
Midt: regionmidt@onninen.com
Østlandet: regionost@onninen.com
Sør: regionsor@onninen.com
Vest: regionvest@onninen.com
Industri: Industri@onninen.com
Samferdsel: Samferdsel@onninen.com
Maritime: sh-trading@onninen.com
E-verk:
Felles/Øst: everk@onninen.com
Vest: everk-vest@onninen.com
Midt/nord: everk-trondheim@onninen.com
Tilbud: everkstilbud@onninen.com
Fiber: fiber@onninen.com
Her finner du informasjon om retur, avvik og reklamasjon:
Fyll ut skjema hvis du har mottatt feil vare, eller feil antall varer. Fyll inn følgende informasjon:
- Kundenummer
- Ordrenummer
- Opplevd feil
- Varenummer, varebeskrivelse og antall
Vi holder deg oppdatert underveis og gir beskjed når saken er ferdig behandlet. Vi gjør alt vi kan for å løse saken innen 24 timer.
Viktig informasjon
Meld fra om feil, eller mangelfull levering innen 7 dager etter du har mottatt varen.
Ved innmelding av transportskader må kopi av fraktbrev merket «skade/mistanke om skade på gods» legges ved. Fraktbrevet skal være signert av sjåfør og mottaker
For å returnere en vare må den være kjøpt hos Onninen og være i original emballasje. Varen må være uten skade. Du har 12 måneders returrett.
For å fylle inn retur-skjema trenger du:
- Kundenummer
- Opprinnelig ordrenummer eller fakturanummer
- Varenummer og antall
Etter du har fylt inn returskjema skriver vi en returordre og sender deg en bekreftelse. Du må selv pakke varen forsvarlig og i færrest mulig kolli. Husk å legge ved returordrebekreftelsen.
Varen blir hentet av vår transportør og du vil få en kvittering på fraktbrevet. Når varene ankommer vårt hovedlager vil vi sjekke om varene er i henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser. Dersom varene ikke er salgbare vil vi kontakte deg. Kreditnota hvor fraktkostnad og returgebyr er fratrukket vil bli sendt deg etter behandling.
Returprosessen reguleres av Onninens generelle salgs- og leveringsbetingelser. Varer som returneres Onninen uten avtale (via innmeldingsskjema eller kundeservice) vil bli returnert og kunden bærer fraktkostnaden.
For detaljert informasjon om retur av lager- og skaffevarer og retur av prosjektvarer, vennligst se
salgs- og leveringsbetingelser elektro, punkt 16, eller salgs-og-leveringsbetingelser-vvs, punkt 16.
Trommelretur
Nå kan du endelig registrere retur av kabeltromler digitalt på kabeltrommel.no (ekstern side). Nettsiden er nå enklere og mer oversiktlig.
Registrer din trommelretur her
Fordeler
- Enkel skanning av tromler som skal i retur
- Oversikt over trommelpriser
- Forutsigbart sluttoppgjør
- Gjenbruk av tromler er bra for miljøet